luni, 28 iunie 2010

Revenire...

N-am mai postat de o luna...ca de obicei am fost in zapaceala...am trecut intr-o faza finala a unui concurs...si am plecat in tabara cu 9 omuleti dupa mine...prima iesire de genul asta...
Mare responsabilitate...da...dar in acelasi timp parca am intrat in alt timp...al lor...nu ca eu as fi chiar asa batrana....:D aM INTRAt in vietile lor....am aflat tot felul de lucruri despre ei si de la ei...Am simtit nevoia sa fiu nu chiar profa...ci cumva o sora mai mare...sa fiu acolo atunci si nu numai...sa fiu acolo langa ei cand au nevoie...A fost si bataie de cap...dar m-am simtit bine intre ei...si cu ei...cu toate problemele lor, mici si mari...

UK is the best team!!!!!!!!!!!Si nu fiindca e a noastra, ci fiindca a fost asa unita...
Si poate la anu' iesim si mai bine!:D

Niciun comentariu: