joi, 26 noiembrie 2009

Pieces...

N-am mai postat de mult...fragmente care m-au pus pe ganduri...Asa ca...
"Caligula: Do you believe in God, Scipio?
Scipio: No.
Caligula: Then, I don't understand. Why should blasphemy get up your nose?
Scipio: I don't have to believe in something to respect it, to respect the right of others to believe..."
(Albert Camus, Caligula)-(pentru ca mi-e dor de faculta si de discutiile nostre de "oameni" care credeau in multe...oameni inca mici pentru lumea asta de oameni "maturi")

"Caligula: Cherea, do you think it's possible for two men, to talk honestly to each other. To really communicate. For once in their lives to stand before each other naked: equal, stripped of their prejudices..."(Albert Camus, Caligula) -pentru ca inca sper ca se poate...

"To love someone you have to accept that you'll grow old with him/her.."(Albert Camus, Caligula) -pentru ca mi-e dor mereu de tine...si pentru ca tu ai fost cel care mi-ai adus vreun astfel de gand...si pentru ca un gand ca asta...nu mai e infricosator...cum parea acum ceva timp...:D

"I've never had a moment's doubt. I love you. I believe in you completely. You are my dearest one, my reason for life..."(Ian McEwan, Atonement) -pentru ca pare ceva siropos...:D:D, pentru ca uneori nu e grav sa fii siropos, pentru ca sunt niste cuvinte simple...dar care au si altceva in spate...pentru ca suntem "noi" si nu eu si tu...

P.s. Gaudeamus de anul trecut a fost f productiv...cel putin cu Caligula lui Camus...care mi-a facut o surpriza placuta...De-abia astept sa ma destrabalez si la asta de acum...:D

Niciun comentariu: