sâmbătă, 26 septembrie 2009

Revenire....:D




N-am mai postat nimic de mult...s-au intamplat multe intre Paste si un octombrie apropiat...
-am parasit doua scoli
-am dat doua examene grele
-am intrat intr-una noua....
-multe ganduri si temeri
-copii care ma vad si zambesc fiindca o vad pe doamna...
-o vara pe care nu am simtit-o decat in zilele de sambata...singurele de vacanta....:D
Am trecut peste aceasta perioada...fiindca undeva cineva mi-a zis cald...ca totul o sa fie bine...

Mult mai importanta a fost o zi in care noi am facut un an...un an...:D
cE INSEAMNA nOI?
-zile de sambata si nu numai...
-un colaj de minute, ganduri, imagini, vise si visari, imbratisari, zambete...
-minute la telefon si depasiri-recorduri...si noi recorduri...
-niste caraieli si plansete...dar na...sa citez pe cineva inseamna ca ne pasa...tie ca unele lucruri nu-s in regula si au nevoie de schimbare...mie ca tu te superi si nu pot sa te scot din starea ta...dar ne obisnuim unul cu altul...
-poze multe si albume frumoase...in care candva o sa ne pierdem, aducandu-ne aminte cum eram ...:D
-priviri ...si tineri de mana...
-si un sentiment: "Am ramas nemiscat si am privit-o in ochi, caci nu mai aveam de ce sa imi feresc privirea de acum inainte. Nu mai aveam nicio retinere, alungasem orice timiditate si stinghereala. Orice umbra de sfiala disparuse. Am lasat la o parte toate inhibitiile si nu am mai avut nicio reticenta. Am simtit o mare usurare. Cred ca doua priviri care se intalnesc statornic, pentru totdeauna, care pur si simplu refuza sa se desparta, creeaza o intimitate speciala, fara egal."(Fata cu portocale, J. Gaardner)

CE inseamna noi?
:D O zi pe o banca intr-un parc...cand doi omuleti zapaciti...au ramas locului...fara sa se sinchiseasca de cei din jur, de oamenii care sunau ca aveau altadata planuri...pe scurt s-au descoperit...s-au privit...si au refuzat sa se desparta...:D

Nu stiu cum va fii in continuare...sper sa fim bine...sa fim sanatosi...fiindca ea conteaza cel mai mult( cei incercati stiu de ce), dar ne vom sprijini...vom schimba lucruri la noi...vom deveni mai puternici...dar cel mai mult...vom ramane nu doi, ci unul singur amandoi (acum inteleg versul asta mult mai bine decat altadata)...

Si o mica poza...nu zambete...nu chipuri...ceva special pentru mine...
Am devenit cam serioasa...:D tREBUIE SA REMEDIEZ...
iNCEP SCOALA...in curand...imi revin eu...:D

Niciun comentariu: